چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

شکایت فرهاد از امیرآبادی به خاطر Jack ۳D

  • کد خبر: ۱۸۱۸۵
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
شکایت فرهاد از امیرآبادی به خاطر Jack ۳D
وکیل فرهاد مجیدی گفت: به زودی از «مهدی امیرآبادی» بابت نشر اکاذیب شکایت کیفری خواهیم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «بکتاش منوچهری» اظهار داشت: مهدی امیرآبادی چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام داد و در آن صحبت‌های را مطرح کرد که صحت ندار و به دلیل نشر اکاذیب از این فرد به مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.

وی افزود: اقدامات اولیه صورت گرفته و این شکایت به زودی شکل رسمی به خود خواهد گرفت.
 
اینجا ببینید: افشاگری جدید مهدی امیرآبادی درباره دوپینگ در دربی + ویدئو

مهدی امیرآبادی چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: پودر‌هایی از دبی آورده بودند؛ (آقا) فرهاد به ما گفت این را بخورید، خوب است، ولی نمی‌دانست که در آن ماده‌ای وجود دارد که به تازگی ممنوع شده و ما هم نمی‌دانستیم و خوردیم. بعد گفتند چرا جک تری‌دی خورده‌اید در حالی که من هرگز نه اهل خوردن پودر و مکمل بودم، نه موادی مصرف کرده ام.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->